معماری و مخلفات.........

روزانه های یک دانشجوی معماری.... :)

معماری و مخلفات.........

روزانه های یک دانشجوی معماری.... :)

آخرین نظرات

زندگی اینجاست....همین نزدیکی

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ق.ظ

دوستان سلام...

نطرتون در مورد این عکس چیه؟؟....این عکس رو خودم در نوروز 92 گرفتم...اینجا نزدیکی شهر خودمونه تو لرستان...مزرعه پدر بزرگ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۴
امین مهدوی

نظرات  (۶)

۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۹ محمدرضا نقی زاده
سلام
تبریک می گم ... (:
عکس قشنگیه مخصوصا کوه هایی که تو پس زمینه هستن زیبایی خاصی داره.
پاسخ:
ممنون..به نظرم 3 تا خطی که تو این تصویر هست قشنگش کرده...خط سبز رنگ زمین..خط کوه ها و خط ابر تو آسمون......در ضمن اون کوه ها بهش میگن اشتران کوه....قسمتی از رشته کوه زاگرس
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۹ صائب کفایتی
عظمت قدرت الهی...
واقعا قشنگه
پاسخ:
مرسی.. :)
۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۷ فردین طهماسبی

یک سومت تو حلقم!

پاسخ:
بیشتر نشه؟؟؟؟‌:))))))))))))

خره!!

 خط یک سوم سمت راست عکستو میگم!!

 

منحرف!!

 

:))

پاسخ:
خوب منم همونو گفتم.....بابت مزاح...تو منحرفی که فکر کردی من اونجوری فکر کردم...........چیییییی گفتم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۳ فرزین خاکی
از دور هم قامت کوه است.. کسی چه می‏‏‏داند؟ شاید از نزدیک هم باشد.
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۹ میلاد قاسمی
قصد جسارت ندارم، ولی شما می‌تونستید با رعایت این قاعده ساده یه عکس بهتر بگیرید،http://blog.ehsanabbasi.com/1388/08/rule-of-thirds/
البته اگه خودتون از دیدن عکسی که گرفتید لذت می‌برید همین برای خوب بودن اون کافیه.
پاسخ:
خواهش میکنم...شما لطف دارید...قبلا در مورد قانون یک سوم و نقاط طلایی اطلاعاتی داشتم...برای این عکس هم قصد اجرای همچین کاری رو داشتم...ولی نشد..چون در واقع این عکس عکاس نداشت..دوربین روی زمین بود...برای همین تنظیم کردنش یه کم سخت بود...مرسی از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی